ניקיון בניינים

שגיא חג'ג'
סטפן קלין

חברת סטפן קלין מתמחה בנקיון בניינים כולל בניינים מרובי קומות לכל סוגי החדרים כולל ניקיון חדרי מדרגות, משרדים, חנויות, קליניקות ועוד. לחדרים בכל הגדלים עם נקיון משטחים לכל סוגי הגימורים והחומרים.

בסטפן קלין תקבלו שירות ברמה הגבוהה ביותר עם מעל ל-15 שנות ניסיון בתחום וקליינטורה בשוק העסקי והפרטי באזור נתניה במיוחד ובכל הארץ בפרט. אצלנו השירות בלי "שטיקים" קבלו הצעת מחיר תוך 24 שעות.

לפרטים וקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית חייגו 054-668-0652 או ל 054-667-4126
מענה מהיר ושירות איכותי מובטח. נשמח לסייע בכל נושא!

סוגי הניקיון שאנו מציעים

אנו מציעים ניקיון יסודי לאחר שיפוץ או ניקיון שגרתי שבועי / חודשי.

ניקיון לאחר שיפוץ הוא ניקיון שמשלם דיבידנדים לזמן ארוך, ויש מספר סיבות למה חשוב לבצע אותו.

אם אתם מתכננים למכור את הדירה / משרד שלכם, כאשר מגיעים הקונים הפוטנציאליים נראות הדירה חייבת להיות במצב הטוב ביותר האפשרי, ככל שהדירה נראית יותר טוב, כך הרגש המתעורר אצל הדיירים הפוטנציאליים יותר גבוה ואיכותי, וכך ניתן למכור את הדירה במחיר המתאים לה.

אם אתם מתכננים לגור או לעבוד במקום, דעו כי אחרי שיפוץ יש כמות של אבק שמשפיעה לא רק על הנראות הכללית של המקום (גם אחרי שטיפה), אך כמובן גם מעבר לכך הוא יכול להיות מסוכן לנשימה (ולאנשים אסמטיים במיוחד).

שימו לב, הרבה אנשים מפספסים חלקים בניקיונות וסובלים מאבק גם חודשים אחרי השיפוץ בקירות, בתקרות וכד'.

ובנוסף לכל זה, אחרי שיפוץ מצפים להכנס למקום בהרגשה טובה ולמקום נקי ומתוקתק, לא למקום מאובק ומלוכלך.

כאשר אתם בוחרים לבצע ניקיון יסודי לאחר שיפוץ במבנה המשופץ שלכם, אתם מבטיחים כמות מינורית של בעיות בתהליך השיפוץ הכולל, עם הרגשה טובה ומתאימה בסיומו וניקיון של מקומות שרוב האנשים מפספסים.

לפרטים והצעת מחיר עוד אישית חייגו 054-668-0652 או ל 054-667-4126
מענה מהיר ושירות איכותי מובטח. נשמח לסייע בכל נושא!

ניקיון חדרי מדרגות

אנו בחברת סטפן קלין מבצעים ניקיון חדרי מדרגות ברמה הגבוהה ביותר בשוק ועם החומרים האיכותיים ביותר, השירות שלנו כולל ניקיון חדר מדרגות בבית משותף וניקיון חדרי מדרגות בבנייני משרדים.

ניקיון חדרי מדרגות אצלנו כולל גם את ניקוי המעקה, ניקוי המעלית (כולל מראה וחיטוי כפתורים), וניקוי חללים ציבוריים אחרים כגון הלובי (כולל ניקוי חלונות ותחזוקה כללית), פינוי אשפה ועוד.

ניתן לקבל את השירות המלא או שירות פרטני לפי הצרכים שלכם, על בסיס שבועי / חודשי או באופן חד פעמי (לדוג' לפני חגים ואירועים) לפי דרישה.

לשינויים, שאלות או הצעת מחיר פרטנית בהתאם למקום שלכם חייגו אלינו ונשמח לסייע.

ניקיון בחומרים איכותיים בלבד

הלקוח תמיד בעדיפות ראשונה, ולכן השירות שאנו מספקים ניתן ברמה הגבוהה ביותר שאפשר לספק לכם, כולל שימוש בחומרים הטובים והאיכותיים ביותר שישמרו את הרצפות והמשטחים שלכם כחדשים ואת הבריאות שלכם איתנה.

אנו משתמשים בחומר הניקיון קלינר 5000, התכשיר האיכותי ביותר לניקיון רצפות ומשטחים.

תכשיר זה מורכב מחומרים אורגנית, כלומר הוא משמעותית פחות מסוכן מתכשירים אחרים עם חומצות כימי, תכשיר זה מהווה תחליף גם לליטוש והברקה של הצפות והרובה ואינו גורם להצהבה של הרצפה או הרובה או לנזקים בשאר המשטחים שלכם.

סטפן קלין - חברת ניקיון בנתניה

סטפן קלין היא לא עוד חברה לניקיון משרדים או לניקיון בתים בנתניה, אנו חולשים על כל הארץ ומספקים שירות גם למקומות גדולים כגון מגדל משה אביב ברמת גן ומתחם עזריאלי בחולון ובין לקוחותי נמנים מיטב החברות כולל בוני התיכון, חן ואיתי גינדי ומפעל מטלכם.

כשאתם בוחרים בסטפן קלין אתם בוחרים במקום נקי עם ראש נקי.

לפרטים וקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית חייגו 054-668-0652 או ל 054-667-4126
מענה מהיר ושירות איכותי מובטח. נשמח לסייע בכל נושא!

No items found.
מוכנים להתחיל?
צרו איתנו קשר עוד היום, ותוכלו להנות משירות בהקדם האפשרי.
קבלו הצעת מחיר
חולים על ניקיון? קבלו את טיפים מהמומחים ישירות למייל.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.