כל מה שצריך לדעת על ניקיון משרדים: חשיבות השירות ומחירון

שגיא חג'ג'
סטפן קלין

מאמר זה עוסק בכל מה שאת/ה צריכים לדעת על מדוע חשוב ניקיון המשרד, האם עדיף לך לקבל שירות בשעות הבוקר או הערב, וכיצד נקבע מחירון ניקיון משרדים. במידה והתחלת לחשוב על שירות ניקיון משרדים עבור העסק שלך – המשך לקורא, זה במיוחד עבורך.

שימור ניקיון המשרד הוא עסק שמותנה בהמון אתגרים מכל מסיבות שונות. במיוחד עם המשרד שבבעלותך הוא משרד גדול ומאוכלס. אחד האתגרים הגדולים ביותר הוא שמירה על ניקיון סביבת העבודה.

בעלי עסקים הסכימו פה אחד - סביבת עבודה נקיה ומאורגנת היא המפתח לפרודוקטיביות,בין אם מדובר ברושם הראשוני המיוחס לעסק על ידי לקוחותיו, או בין אם מדובר בעובדים וסביבת עבודתם.

למה ניקיון משרדים צריך להיות בראש סדר העדיפויות שלך?

מחקרים מראים -מחצית מגורמי ההדבקה במחלות של העובדים והעובדות שלך במשרד הוא הלכלוך, האבק והבקטריה שהצטברה בציוד המשרדי וסביבתו. לעיטים אפילו המקלדת והעכבר מכילים יותרבקטריה מהאסלה בשירותים.

במשרדים בהם העובדים חולקים טלפונים, מחשבים וכל ציוד משרדי אחר - סביר להניח שהם חולקים גםבקטריה וחיידקים. חוסר בניקיון משרדים והזנחה בשמירה על ההיגיינה בסביבת העבודה יכול לעלות בימי מחלה לעובדים - אשר פוגעים ישירות בעסק שלך.

לכן בשנים האחרונות, המודעות לשמירת ניקיון המשרד הפכה לחלק בלתי נפרד מהעסק, בין אם מדובר בניקיון יומי או שבועי. בשנים האחרונות, עם התפתחות העולם הדיגיטלי חלה עליה משמעותית בכמות המשרדים בארץ – ואיתם הדרישה לשירות ניקיון יסודי למשרד.

מה הם היתרונות המרכזיים בשירות ניקיון משרדים?

שירות ניקיון משרדים הוא לא רק עניין של היגיינה, יש לו השפעה ישירה על רמת החיים של העובדים, הספק העבודה וכושר הריכוז. יתרונות אלו הן חלק חשוב במערך העסק שלך, ולנו חשוב שתהיו מודעים לכל הפרטים הקטנים. היתרונות המרכזים משירות ניקיון משרדים הם:

ניקיון המשרד משפיעה על רמת הריכוז של הלקוחות והעובדים כאחד

מחקרים רבים בדקו ומצאו, חוסר סדר בסביבת העבודה פוגע ישירות בפרודוקטיביות של העובדים. במשרד מבולגן הסיכוי של הנוכחים לאבד ריכוז הינו גבוה יותר. סדר וניקיון במשרד משפר את הריכוז של כולם. העובדים או הלקוחות הנוכחים, עובדים לרוב תחת לחץ של זמן ומטלות. שמירה על משרד נקי ורענן משפרת לא רק את איכות החיים, אלה גם מעלה מוטיבציה ומשפרת את כושר הריכוז.

שגרה נקיה במשרד – חוסכת זמן ומייעלת את כלל סביבת העבודה

מעבר ליתרון הריכוז, חוסר סדר במשרד יכול לגרום לנזק במשאב היקר ביותר של העסק שלך והעובדים בו – איבוד זמן. סביבת עבודה נקיה ומסודרת עוזרת לעובדים למלא מטלות בזמן קצר יותר. שמירה על שגרת ניקיון המשרד מייעלת את זמן העבודה, חוסכת התעסקות מיותרת בסדר וארגון, ומשפרת את האווירה הכללית.

סדר וניקיון במשרד – משפר את התפקוד תחת הלחץ

משרדים מטבעם יכולים להפוך לסיר לחץ. הבלגן והלכלוך, ויזואלית עלולים להכביד על המוח יתרעל המידה, בשל סינון פריטים לא רלוונטיים. משרדים נקיים לא רק ישפרו ביצועים, אלה גם יורידו מלחץ העבודה.

עובדים שמחים – הם עובדים טובים יותר

זה לא סוד שעובדים שמחים מספקים שירות טוב יותר ללקוחות של העסק שלכם. משרד נקי ומאורגן גורם לעובדים בו להיות שמחים ונינוחים יותר. הריי מי לא היה רוצה להגיע כל בוקר למשרד רענן, ולהתחיל את היום שלו בדיוק כמתוכנן.

מה כולל שירות ניקיון משרדים?

אנו לוקחים ברצינות את נושא הניקיון במשרד שלך. אנחנו מאמינים בלב שלם שהסוד נמצא בפרטים הקטנים – וכך גם אנו מתייחסים לתרבות הניקיון. מרגע הזמנת השירות, הצוות המנוסה שלנו ידאג לטפל בסדר,הלכלוך והבלאגן.

שירותי הניקיון כוללים:

· ניקיון חלל המשרד - הרבה מעבר לניקיון הרצפה. הצוות שלנו מתחייב בניקוי האבק, החלונות, הפאנלים, דלתות, כסאות וכל שאר הציוד המשרדי הנמצא בחלל החדר.

· ניקיון שירותים – אין צורך להרחיב במילים מדוע חשוב לשמור על חלל חדרי השירותים נקי. אנו דואגים על בסיס יומי לניקוי וחיטוי השירותים. זהו חלק בלתי נפרד משירות ניקיון המשרדים של סטפן-קלין.

· ניקיון שטיחים – שטיחים נוטים לצבור אבק ולכלוך יותרמכל פריט אחר במשרד. במידה ורצפת המשרד מכוסה כולה או חלקה בשטיח, הצוות שלנו ידאג שבעיה זו אינה תפריע לסדר היום של העסק.

· ניקויספות ופינות ישיבה – קורה שנשפכת שתיה, או נוצרים כתמים על הספות במשרד. אנו נדאג שהכתמים ייעלמו ופינות הישיבה ישמרו נקיות עבור הלקוחות, העובדים וההנהלה.

· ניקוי וילונות - בעיקר במשרדים, הווילונות צובריםהמון אבק וחיידקים. תנו לנו לדאוג לאוויר נקי במשרד.

· תוכנית ניקיון מותאמת אישית -בסטפן קלין אנחנו מתאימים לכל לקוח תוכנית ניקיון אישית. תוכלו לבחור אם מתאים לכםשירות ניקיון משרדים בערב, או ניקיון משרדים בשעות הבוקר, מספר פעמים בשבוע ועוד.

 

ניקיון משרדים בשעות הבוקר או בשעות הערב עם מפתח

עסקים וחברות רבים נוהגים לצרוך שירותי ניקיון בשעות הערב ואחר הצהריים. רבים לא יודעים, אךניתן לצמצם בעלויות על ידי שינוי קטן ומעבר לניקיון משרדים בשעות הבוקר במקום.

מה הם היתרונות לניקיון משרדים בשעות הבוקר?

חיסכון בעלויות החשמל - שירותי הניקיון הניתנים בשעות הבוקר צורכים בכ35% פחות חשמל מאלה שבשעות הערב. בשעות הערב והלילה הבניין או המשרד נדרשים להפעיל תאורה, מיזוג ואתשאר המערכות.

חסכון בעלות השירות - על מנת ליצור את העבודה הלילית אטרקטיבית יותר עבור המנקים, רובחברות הניקיון צריכות להציע שכר גבוה יותר בשעות הערב המאוחרות. בנוסף, בנייני משרדים רבים גובים עלויות שמירה על שעות פעילות נוספות.

שירותים נוספים - מעבר לשירותי ניקיון, סטפן קלין מעניק שירותי אחזקה למשרדים. תנו לנולטפל בכל הדברים הקטנים, החל מתחזוקה שוטפת בפנים ובחוץ עד לשיפוץ ובניה.

לקוחותינו מספרים - רבים מלקוחותינו מעדיפים את שירות הניקיון בשעות הבוקר בשל התקשורת הישירה עם עובדי הניקיון והתחזוקה, והאווירה החברתית שמוסיפה איזון בקרב העובדים.

ניקיון משרדים בערב עם מפתח

אפילו שניקיון משרדים בשעות הבוקר מציע יתרונות רבים, חשוב לזכור שאינו מתאים לכל המשרדים. אלה הדברים שחשוב לבדוק, במידה והמשרד שלך עונה על כמה מהקריטריונים כדאי לשקול ניקיומשרדים בערב.

יש מקרים בהם צוות הניקיון עלול להפריע לשיגרה היומית והפעילות העסקית של המשרד ולהפך. בזמן התאמת שירות הניקיון ללקוח, חשוב שנבין את שעות הפעילות.

חלק מהמשרדים כפופים לשעות הפעילות של הבניין. במידה וטווח השעות אינו מספיק למתן שירות איכותי, רצוי לחשוב שנית על שעות שירותי הניקיון.

שילוב בין בוקר וערב - במידה והפעילות העסקית דורשת תכנית מגוונת, אנו מציאים תוכנית מתאמת לכל משרד.

ניקיון משרדים מחירון - כיצד נקבעים המחירים לניקיון המשרד?

מניסיון של שנים למדנו שלקוחותינו לא בודקים מחירים רק בחברה אחת (וטוב שכך!). מחירון ניקיון משרדים נועד לעזור לך למצוא את השירות המשתלם ביותר עבורך בלי להתפשר על איכות השירות.

משרדים שונים,דורשים שירותי ניקיון שונים ובמיוחד בשביל זה אנחנו פה. ברגע קבלת הצעת המחיר, הפרטים הבאים משפיעים על מחיר השירות:

-  כמה מ"ר המשרד?

-  האם נדרש ניקוי מטבח או מטבחון (ארונות, החלפת פחים, מילוי מלאים).

-  האם נדרש ניקוי בחדר השירותים (אם כן מה הגודל במ"ר).

-  האם נדרש ניקוי תריסים וחלונות

- האם השירות ניקיון המבוקש הינו יומי,שבועי או חד פעמי?

-  חומרי הניקיון הנדרשים (יש אפשרות לחיטוי)

אנו מתחייבים לשמור על מחירים הוגנים ומתחייבים לרמת שירות ואיכות בלי פשרות -  ממוצרי ניקיון איכותיים, לצוות עובדים מנוסה.

אם יש לך שאלות נוספות לגבי שירות ניקיון המשרדים ומחירים, צרו איתנו קשר ואנחנו נשמח לענות על הכל. לרוב, לוקח לנו עד 24 שעות להגיש הצעת מחיר, ולאחר שכל ההסכמים ברורים וחתומים ניתן להתחיל לעבוד כבר מהיום למחרת.

No items found.
מוכנים להתחיל?
צרו איתנו קשר עוד היום, ותוכלו להנות משירות בהקדם האפשרי.
קבלו הצעת מחיר
חולים על ניקיון? קבלו את טיפים מהמומחים ישירות למייל.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.